Сабақ тақырыбы: |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? |
Білімділік: |
Интербелсенді әдістер мен тілдік тапсырмалар арқылы оқушылардың тақырып бойын- ша алған білімдерін бекіту. |
Дамытушылық: |
Нәтиже сабақ аясында қазақ тілінен топтық, жұптық жұмыстарды орындау арқылы іскерлікке машықтандыру. |
Тәрбиелік: |
Қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы саламатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу. |
Сілтеме: |
Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы. |
Жетістік критерийлері: |
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қараапайым сөйлеу үлгілерін құрайды, сұрақтарға жауап береді, тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді толық меңгереді. |
Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): тақырып аясында қазақша сөйлесімге түседі, жай сөйлемдер арқылы сипаттайды. | |
Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында шағын мәтін құрай алады. | |
Негізгі түсініктер: |
Киімім, көйлек, шаш, шырын. |
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Интерактивті тақта, плакаттар, маркерлер, карточкалар, А4 парағы, парақшалар. |
Оқыту әдістері: |
Көрнекілік, сұрақ-жауап, топтық жұмыс, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Атаулар кестесі» тәсілі, фотоколлаж, фотоколлаж, «Шағын шолу» тәсілі. |
Дереккөздері: |
Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік. |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті | |
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу |
Мұғалім сыныппен сәлемдеседі, оқушыларды түгендейді. Мұғалім оқушыларға бір-біріне тілек айтқызады: Кәне, достар, тұрайық. Шеңберімізді құрайық. Жақсы-жақсы тілектер, Бір-бірімізге сыйлайық! |
Оқушылар қол ұстасып, бір-біріне жақсы тілектер білдіреді: «Бүгін мен саған сәттілік тілеймін, бес ал, жақсы жауап бер». | |
Өткен сабақты тексеру |
Үй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды. |
Тапсырманы айтады, тақырып бойын- ша сұрақтарға жауап береді. | |
І. Қызығушылықты ояту |
Мұғалім оқушыларға «Атаулар кестесі» тәсілін пайдалану арқылы тақтаға тақырып боынша 2-3 негізгі сөз не сөз тіркесін жазғызып, кура |
Сөйлем құрайды. | |
|
| ||
ІІ. Мағынаны тану |
1. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 1, 3-тапсырманы орындатады. |
Айтылым. Суретегі мультфильм кейіпкерлерін атайды, қандай киім кигенін айтады, мәтін дайындайды. |
Ә) Оқылым. Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орында- тады. |
Оқылым. Жазылым Мәтінді оқиды, өз мәтінін құрастырады. | |
3. Сергіту сәті. Күнделікті сергіту жаттығуын жасатады. |
Сергіту жаттығуын жасайды. | |
ІІІ. Ой толғаныс |
«Менің киімім» тақырыбында фотоколлаж дайындатады. |
Фотоколлаж дайындайды. |
IV. Бекіту |
Жазу дәптерімен жұмыс. |
Жазу дәптерінде берілген тапсырма- ларды орындайды. |
V. Бағалау |
Формативті бағалау. «Шағын шолу» тәсілімен парақшалар таратады. |
Тақырып аясында өзінің есінде қалған сөздерін, сөйлемдерін параққа жазады. |
VI. Үйге тапсырма |
«Тәні саудың - жаны сау!» шағын әңгіме құрау. |
|
VII. Рефлексия Стр 123 |
Күн шапақтары салынған А4 парағын таратады. |
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін күн шапақтарына жазып, тақтаға іледі. |