«Ақмола облысы білім басқармасының Бұланды ауданы білім бөлімі Байсуат ауылының бастауыш мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Начальная школа села Байсуат отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

Әлеуметтік желілер

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қазақ тілі 2 сынып 3 төқсан

23.02.2018

 

Сабақ тақырыбы:

 

Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

Білімділік:

Интербелсенді әдістер мен тілдік тапсырмалар арқылы оқушылардың тақырып бойын-

ша алған білімдерін бекіту.

Дамытушылық:

Нәтиже

сабақ аясында қазақ

тілінен топтық, жұптық

жұмыстарды орындау арқылы іскерлікке машықтандыру.

Тәрбиелік:

Қарапайым

сөйлеу үлгілері арқылы саламатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу.

Сілтеме:

Оқу

бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы.

Жетістік критерийлері:

Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қараапайым сөйлеу үлгілерін құрайды, сұрақтарға

жауап береді, тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді толық меңгереді.

Оқушының орташа жетістігі (ООЖ):

тақырып аясында қазақша

сөйлесімге түседі, жай сөйлемдер арқылы сипаттайды.

Оқушының

жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында шағын мәтін құрай алады.

Негізгі түсініктер:

Киімім,

көйлек, шаш, шырын.

Сабақта қолданылатын материалдар:

Интерактивті

тақта, плакаттар, маркерлер, карточкалар, А4 парағы, парақшалар.

Оқыту әдістері:

Көрнекілік, сұрақ-жауап, топтық жұмыс, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Атаулар кестесі»

тәсілі, фотоколлаж, фотоколлаж, «Шағын шолу»

тәсілі.

Дереккөздері:

Әдістемелік

құрал, дидактикалық материалдар, сөздік.

 

 

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

Мұғалім сыныппен сәлемдеседі,

оқушыларды түгендейді. Мұғалім оқушыларға

бір-біріне тілек айтқызады:

Кәне, достар,

тұрайық. Шеңберімізді құрайық.

Жақсы-жақсы тілектер, Бір-бірімізге сыйлайық!

Оқушылар қол ұстасып, бір-біріне жақсы

тілектер білдіреді: «Бүгін мен саған сәттілік тілеймін, бес ал, жақсы жауап

бер».

Өткен сабақты тексеру

Үй тапсырмасын

тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді,

бағалайды.

Тапсырманы айтады,

тақырып бойын- ша сұрақтарға жауап береді.

І.

Қызығушылықты ояту

Мұғалім оқушыларға «Атаулар кестесі» тәсілін пайдалану

арқылы тақтаға тақырып боынша 2-3 негізгі сөз не сөз тіркесін жазғызып, кура

Сөйлем

құрайды.

 

 

 

ІІ. Мағынаны тану

1. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 1, 3-тапсырманы орындатады.

Айтылым.

Суретегі мультфильм кейіпкерлерін атайды,

қандай киім кигенін айтады, мәтін

дайындайды.

Ә) Оқылым. Жазылым. Оқулықтағы

2-тапсырманы орында- тады.

Оқылым.

Жазылым Мәтінді оқиды, өз

мәтінін құрастырады.

3. Сергіту сәті. Күнделікті сергіту жаттығуын жасатады.

Сергіту

жаттығуын жасайды.

ІІІ. Ой толғаныс

«Менің киімім»

тақырыбында фотоколлаж дайындатады.

Фотоколлаж

дайындайды.

IV. Бекіту

Жазу

дәптерімен жұмыс.

Жазу дәптерінде берілген тапсырма-

ларды орындайды.

V. Бағалау

Формативті бағалау. «Шағын шолу»

тәсілімен парақшалар

таратады.

Тақырып аясында өзінің есінде қалған

сөздерін, сөйлемдерін параққа жазады.

VI. Үйге тапсырма

«Тәні саудың

- жаны сау!» шағын әңгіме құрау.

 

VII. Рефлексия

Стр 123

Күн шапақтары

салынған А4 парағын таратады.

Оқушылар сабақтан алған

әсерлерін күн шапақтарына жазып, тақтаға іледі.

 

 

Просмотров: 407


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст